Poskrbimo za dosego plana

Edina stalnica v življenju so spremembe in to na vseh področjih, ker na njih ne moremo vplivati, nam ostane zgolj to, da se jim prilagodimo, kot najbolje vemo in znamo. Ko govorimo o osebnih finančnih in premoženjskih ciljih, spremembe lahko pridejo iz več naslovov, lahko se spremeni zakonodaja, lahko se spremenijo razmere na trgu ali pa se spremeni situacija pri stranki. Zaradi gospodarske krize, demografskih težav, ki jih imamo kot družba, zaradi povezovanja z Evropo in podobno, so spremembe zakonodaje pogoste.

Na primer, bili smo priča že dvema pokojninskima reformama v dobrih desetih letih in vsaka je prinesla zmanjšanje višine pokojnin, na drugi strani je samo vprašanje časa, kdaj bomo dobili že tretjo, to pa pomeni, da se je koristno tem spremembam prilagoditi. Priča smo bili velikim spremembam na trgu, od padca delnic v letu 2008, do finančne krize, ki je sledila temu, kar zopet pomeni potrebo po prilagoditvah. Vsak posameznik gre skozi več življenjskih okoliščin in pri vsaki od njih so potrebe zelo različne, kar zopet kliče po prilagoditvah.

Za kvalitetno premoženjsko svetovanje je nujno, da ob spremembah, ki vplivajo na posameznikovo situacijo, prilagodimo tako finančni načrt, sklenjene produkte, višine vplačil, naložbeno politiko in še kaj, kar lahko naredimo zgolj s ponovnim kontaktom stranke s svetovalcem. Iz povedanega sledi, da so tako imenovani »servis termini« za vsako stranko enako pomembni, če ne bolj, kot prvo srečanje. To namreč za stranko pomeni, da ima vedno ponudbo, ki je primerna situaciji na trgu, zakonodaji in njeni trenutni osebni situaciji, na drugi strani pa tudi dodatne informacije in pojasnila, ne-nazadnje tudi pristnejši odnos s svetovalcem.

Preberite si še...

Pošljite povpraševanje

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form :(

Spremljajte naše novice!

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form :(